Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb ook zo'n caliper liggen. Ik gebruik liever een meetlintje en meet m'n buik en nek (nek-taille meting) deze zou 1% afwijken van huidplooimeting. (http://forum.bodynet.nl/polls-only/5...hatten-vp.html). Is makkelijker zelf te doen ook.

Je kunt zo'n meetlintje gratis krijgen bij een grote pot whey van B&F shop.
    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Originally posted by Pascal Jongejan View Post
      Ik heb ook zo'n caliper liggen. Ik gebruik liever een meetlintje en meet m'n buik en nek (nek-taille meting) deze zou 1% afwijken van huidplooimeting. (http://forum.bodynet.nl/polls-only/5...hatten-vp.html). Is makkelijker zelf te doen ook.

Je kunt zo'n meetlintje gratis krijgen bij een grote pot whey van B&F shop.
      Bedoel je de orbitape ? Die heb ik namelijk al. Zal het eens proberen maar ik denk dat het wel verder afwijkt. Wanneer update je je log weer eens trouwens ? Heb al een tijdje geen updates gezien, best jammer.

Comment

• Gewoon aanhouden dat schema en wanneer je klaar bent gelijk aan een ander cyclus met hogere gewichten beginnen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Ik zal wat vaker verslag uitbrengen.

Leuk dat je m'n log checkt.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

• Met name de bench was het laatste setje zwaar. Deadlift heb ik toch maar iets verhoogt voor één training om te kijken hoe me dat afging en zelfs 8x5x80 voelt nog redelijk gemakkelijk. Mijn deadlift startgewicht was gewoon veelste laag, dit kwam met name door een verkeerde techniek denk ik.

bp
            8x6x50

squat
            8x5x70

deadlift
            8x5x80

Comment

• haha zo ongeduldig , kan mezelf er goed in vinden.
              Voorlopig maak je goeie progressie dus waarom houd je het niet gewoon aan ?
              Die schema's zijn schema's waar waarschijnlijk een hoop sciencemumbojumbo in zit dus zou er niet teveel mee kloten
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

Comment

• Omdat het gewicht dat ik had ingevuld bij deadliften simpelweg niet klopte en het gewoon echt enorm easy is. Bij bp en squat begin ik moeite te krijgen met de volume maar bij dl totaal niet.

Ik heb altijd wel iets gehad met m'n rug blessures pijn waardoor ik niet goed zwaar kon gaan. Dit had waarschijnlijk te maken met mijn techniek maar sinds ik hier beter op let heb ik nergens meer last van. Voor mij reden genoeg om het iets te verhogen. 80 gaat ook nog easy maar vind ik een prima gewicht voor die volume.

Comment

• In de hoeveelste week zit jij nu?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    In de hoeveelste week zit jij nu?
                    4e dus na deze week begint de krachtfase.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                      4e dus na deze week begint de krachtfase.
                      Lollig, mijn krachtfase begint ook volgende week. Ik heb mijn volumefase met 4 weken verlengd namelijk, om het gewicht verder op te krikken. Wellicht kom ik eens een kijkje nemen in Delft eind van de week.
                      - Dave Tate

Comment

Lollig, mijn krachtfase begint ook volgende week. Ik heb mijn volumefase met 4 weken verlengd namelijk, om het gewicht verder op te krikken. Wellicht kom ik eens een kijkje nemen in Delft eind van de week.
                        Je bent altijd welkom maar wil alsnog een keer langsgaan bij jouw gym. Lijkt me toch wel een keer leuk om te zien wat voor type mensen daar trainen omdat het me toch wat meer een hardcore bb gym lijkt . Bij het verlengen van de volumefase heb ik nog niet nagedacht maar ik maak liever eerst het schema af. Op dit moment ben ik namelijk wel toe aan een beetje intensiteit.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                          Je bent altijd welkom maar wil alsnog een keer langsgaan bij jouw gym. Lijkt me toch wel een keer leuk om te zien wat voor type mensen daar trainen omdat het me toch wat meer een hardcore bb gym lijkt .
                          Dat kan, dat doen we dan de week erna.

Bij het verlengen van de volumefase heb ik nog niet nagedacht maar ik maak liever eerst het schema af. Op dit moment ben ik namelijk wel toe aan een beetje intensiteit.
                          Moet je ook niet doen, doe het nu zoals het hoort. Later kun je nog altijd de volumefase oprekken wanneer je een volgend cyclus doet.
                          - Dave Tate

Comment

• Tails, welke dagen train je
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dat kan, dat doen we dan de week erna.
                              Isgoed, dan doen we dat .

Originally posted by Nocerino View Post
                              Tails, welke dagen train je
                              Ma, woe en vr.

Comment

• Aankomende vrijdag gymtime?
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X